PODSTAWY
DRUID to wierny strażnik natury, mający w niej największego pomocnika. To właśnie ona pozwala mu przybierać postacie zwierząt, lecz do walki przeznaczone tylko dwie formy Cat Form - w niej druid upodabnia się do rogue, ma szybkie zwinne ciosy, ciekawe kombo, zdolności związane ze znikaniem i wiele innych; w (Dire) Bear Form druid staje się warriorem - zwiększa swój pancerz o kilkaset procent, znacznie zwiększa siłę ataków, lecz nie są one tak szybkie i zwinne jak w formie kotka (istnieje również trzecia forma przeznaczona do walki, lecz uzyskamy ją tylko dzięki odpowiednio dobranym talentom). Strażnik natury posiada również pełen wachlarz ciekawych umiejętności leczących w tym wskrzeszanie innych graczy, zdejmowanie klątw i inne. Bez używania formy druid jest również doskonały do walki, posiada wiele czarów oraz umiejętności związanych z przyrodą.
Dozwolone rasy:
- Night Elf
- Tauren
Dozwolone bronie:
- Dagger
- Fist Weapon
- One-Hand Mace
- Two-Hand Mace
- Staff
Dozwolone pancerze:
- Cloth
- Leather
Standardowe paski:
Bez formy + formy przeznaczone do szybszego poruszania się:
- Health
- Mana
Bear Form / Dire Bear Form:
- Health
- Rage
Cat Form:
- Health
- Energy
Zalety:
- Możliwość gry na wiele sposobów
- Połączenie wielu klas z doskonałymi możliwościami leczenia
- Czary prawie tak samo silne jak maga
- Interesujące formy, przyciągające spojrzenia innych graczy
Wady:
- Może nosić tylko pancerze cloth i leather
- Mało możliwości broni
- Formy są słabsze niż ich klasowe odpowiedniki
- W Formach możesz używać tylko skilli z zakładki FC, nie możesz używać czarów ani umiejętności związanych z uzdrawianiem
ATRYBUTY
BALANCE - Grupa koncentrująca się na ofensywie, balance to wszystkie bardzo silne czary bez dużych cooldownów, dzięki czemu Druid DPS ma stałość w zadawaniu obrażeń przeciwnikowi. Dzięki odpowiedniemu użyciu talentów z drzewka Balance druid może otrzymać nową formę potrafiącą używać czarów z grupy balance - Moonkin Form, zwiększa ona pancerz o 400%, siłę ataku o 150% oraz szanse na cios krytyczny wszystkich członków drużyny o 5%. Balance to również kilka całkiem dobrych nowych umiejętności takich jak Force of Nature, za pomocą którego druid przywołuje trzech drzewców, którzy atakują wroga przez 30 sekund, kolejnym dobrym czarem jest Insect Swarm, który przywołuje robaki aby atakowały wroga. Balance to na pewno świetne rozwiązanie dla druida, który chce być władcą natury, która mu pomoże w wielu opresjach.
FERAL COMBAT - Grupa poświęcona poprawianiu statystyk oraz polepszaniu umiejętność, które druid wykorzystać może tylko w formach zwierzęcych. Dzięki Feral Combat druid ma możliwość przybrania formy bestii takiej jak kot, niedźwiedź, tygrysek zwiększający prędkość poruszania się oraz formę dwóch ptaszktów przyspieszających prędkość poruszania się za pomocą skrzydeł - latania (wszystkie formy wymienione niżej). Feral Combat jest często wybierany przed druidów, którzy chcą szybko osiągnąć maksymalny poziom w grze, a następnie zmieniane na balance lub resto.
RESTORATION - Grupa poświęcona leczeniu oraz wzmacnianiu buffów dawanych przez druida. Druid ma pole do popisu swoimi czarami leczącymi podobnie jak priest, jednak priest nie ma niektórych bardzo przydatnych umiejętność jak zdejmowanie klątw, a druid je posiada i potrafi z nich doskonale korzystać. Kolejnym przydatną umiejętnością z gatunku resto jest Innervate, który przyspiesza szybkość regeneracji many o 400% na 12 sekund. Druidzi Restoration są często zapraszani do drużyn, lecz ciężko nimi levelować, dlatego poleca się wbicie maksymalnego poziomu za pomocą innych atrybutów a następnie zmianę na resto.
INNE INFORMACJE
Formy:Druid może zmieniać się w zwierzęta w calu zwiększenia siły ataku lub prędkości poruszania się.
Aquatic FormDruid przybiera postać zdenerwowanej foki, zwiększa to jego szybkość poruszania się pod wodą oraz sprawia że nie dusimy się pod nią.
Bear FormDruid przybiera postać wojowniczego niedźwiedzia, zwiększa siłę ataku o 30, pancerz o 180% oraz punkty życia o 25%. W tej formie druid upodabnia się do wojownika, ma bardzo silne ciosy i potężną defensywę.
Cat FormDruid przybiera postać zwinnego kotka. Zwiększa się jego sila ataku o 40. Kotek ma bardzo szybkie ciosy oraz potężne combo, ma możliwość znikania i poruszania się w sposób niewidoczny dla innych. W Cat Form druid upodabnia się do rogue.
Dire Bear FormDruid zmienia się w ulepszonego niedźwiadka. Zwiększa to jego pancerz o 400%, siłę ataku o 120, punkty życia o 25%. W tej formie druid jest świetnym wojownikiem.
Flight FormDruid zmienia się w ptaka, dzięki czemu może latać z przyspieszeniem 60%.
Moonkin FormDruid zmienia się w moonkina, co zwiększa jego siłę ataku o 150%, a pancerz o 400%. W tej formie atakujemy głównie za pomocą czarów. Formę uzyskamy tylko za pomocą odpowiednio dobranych talentów.
Swift Flight FormDruid zmienia się w zwinnego ptaszka, co zwiększa jego prędkość podróżowania w przestworzach o 280%.
Travel FormDruid zmienia się w zwinnego tygrysiego podróżnika, co zwiększa jego prędkość poruszania się o 40%.
Tree of LifeDruid zmienia się w drzewca, dzięki czemu zwiększa siłę leczenia. Formę uzyskamy tylko za pomocą odpowiednio dobranych talentów.
PROFESJE
Polecane profesje: Skining i LeathworkingZdejmuj skóry ze zwierząt, a zebrane materiały przetwarzaj na pancerze typu Leather.
Herbalism i AlchemyZbieraj ziółka i rób z ich mikstury poprawiające statystyki oraz leczące.
EnchantingUlepszaj ekwipunek.